Ένα event αφιερωμένο στο λανσάρισμα του tommy.com έλαβε χώρα στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη στα Πετράλωνα τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019. Το πάρτι προσέφερε στους καλεσμένους μια ολοκληρωμένη branded digital εμπειρία μέσα από μοναδικές ψηφιακές εφαρμογές. Περισσότεροι από 150 καλεσμένοι περιλαμβανομένων influencers και fashion media περιηγήθηκαν στον κόσμο του TOMMY HILFIGER μέσω της πλατφόρμας tommy.com και αγόρασαν τα αγαπημένα τους κομμάτια μέσω touch οθονών. Ένα digital photobooth έβαζε τους καλεσμένους στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής με φόντο το Χάρλεμ της Νέας Υόρκης, ενώ το 3d projection mapping πρόβαλε την εμβληματική χρωματική παλέτα του κόκκινου, του μπλε και του λευκού, σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία της ταυτότητας του brand με σύγχρονο και ευρυματικό τρόπο. Στην είσοδο του χώρου ένα hologram projection του url tommy.com και της σημαίας του brand καλωσόριζε τους επισκέπτες παρακινώντας τους να ταξιδέψουν στις συλλογές TOMMY HILFIGER στο tommy.com μέσω οθονών.
Σχεδιασμός – Υλοποίηση εκδήλωσης: Blue Wave Productions